life is wonderful.

Även om de senaste dagarna har varit bland de mest otursamma så har de varit helt underbara också.

Det började med att jag gick in i en spark i Lollos carport. Handtaget träffade mig i ögat så jag fick en fin blåtira. Dagen efter spelade vi brännboll på idrotten och Lukas råkade drämma iväg racketet istället för bollen, som tur var hann jag springa undan, annars hade jag fått det i pannan. Natten till torsdagen vaknade jag av att jag satt upp i sängen och hade slagit huvudet i elementet så läppen sprack. Efter det fick jag munsår i såret och min tandställningstråd lossnade.. Jag hade slagit i högra sidan av underläppen, stället där jag knappt har någon känsel efter operationen så nu har jag fått någon konstig överkänslighet där istället. Att nudda läppen känns som att någon nyper i den, men jag har fortfarande ingen känsel i hakan..  Dålig karma eller allmän otur?

Men det händer oväntat bra saker också. :) har umgåtts massor med Lollo, alltid lika bra! Jag har fått rida Sorbonne mycket, hon är helt underbar. Jag ska ha henne hela helgen för Rebecca ska till Uddevalla. I helgen ska jag också tvätta fönster hos Lena med Nasse, guld till det. Plus att jag fått ett grymt schema. Min "jobbigaste" dag är onsdag, då går jag mellan åtta och kvart i två - har fyra lektioner. Slutar 11.15 på fredagar!
Är hundvakt hos pappa från idag till fredag så pappa och Anna är i Paris. Ska bo själv med Malte, Syrran och katterna. Blir det bättre?! Har föresten bara en lektion på fredag då vår religionslärare är i Uganda. Börjar åtta och slutar tio i tio. :D

Så jag vet inte riktigt om det är en bra period eller dålig, men det lutar mot en bra. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback