get it together.

Det känns som att det enda jag gör nuförtiden är att längta efter nästa höst. Det ska ju medges att det är aningen deprimerande att det är ett helt år kvar.. men trean ska ju gå så fort, så det blir nog bra iaf. Jag längtar så efter att ha egen hund, skulle vilja ha en Malte, han är min dröm. Synd att jag inte kommer ta honom med, det vore inte schysst att ta honom från resten av flocken..
Ska försten vara hundvakt till Malte och Syrran från tisdag till fredag då pappa och Anna är i Paris. Det ska bli mysigt att få ha två vräkiga hundar i sängen om nätterna igen. :D Då ska det minsann bli mycket motion och lydnad.

Har insett att jag är träningsnarkoman. I huvudet.. Jag tänker jämt på träning, drömde inatt att jag spelade football, grymt kul. Men jag tränar aldrig..
Snart drar projektet igång och det ska bli så grymt skönt! Då ska det bli gym minst tre ggr i veckan, massor med pass med Lollo, ridning och spring. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback