incomplete.

Idag känns det så. Att det alltid fattas något.
Idag fattas ett körkort och som alltid, min karl. Det kan vara bland det jobbigaste att vilja ha någon, eller något så helt enormt men samtidigt veta att man aldrig kommer få det. Visst kanske man kommer i närheten men det är inte det man egentligen vill ha.
Jag vet inte hur jag ska kunna fylla tomrummet i mig..

Ännu en härlig dag på praktiken dock. Såklart. Hade jag inte haft Åsa den här veckan vet jag inte hur jag skulle klarat mig.
Men det är också jobbigt att vara ute på praktik. För man blir så avskärmad från sitt vanliga liv. Jag har inte träffat någon från skolan sen höstlovet. Eller jo, jag träffade Jenny och Sofie i 10 minuter när jag vaccinerade mig..

Det känns som att alla mina blogginlägg har en deppig ton. Men så fort jag sätter mig och börjar reflektera om mitt liv just nu så inser jag hur obra det är för mig. Jag mår inte dåligt, men är inte lycklig - jag bara är.
Jag vill fixa allt, men samtidigt vill jag bara sova bort verkligheten..

Vilja, styrka, mod.

Kommentarer
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Jag hittade också priset sen och det är som du skriver att det är inte alls så fasligt dyrt för dom stövlarna. Ett par Cavallo dressyrstövlar kan ju kosta upp till 7000:- och då är det inget märkvärdigt med dom :o :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback