håhej.

Kämpig dag idag..
Vaccinerade mig igår, så jag är helt stel i armen och har ont. Ajaj. Sen har jag jätteont i bäckenet numera. Inte kul! (för er som inte visste så ramlade jag av hästen in i en stol för nån vecka sen. Fick en fet böld på röven och har troligtvis tryckt in svanskotan.. igen.) Så kroppen mår inge vidare.
Åsa gick förbi mig idag i klassrummet när jag hjälpte ett barn med matten och sa lite snabbt; Jag tror jag får hjärnblödning. Den nivån var dagens åttaåringar på.

Så man kommer hem och känner sig allmänt risig. Ingen hemma. Det är kallt i huset. Det finns ingen mjölk.. Inte ens katterna vill visa sig. Eller jo, när jag pratade med Madelene i telefon kom Åke och vässade klorna mot mitt lår! Kattskallen fick sig en redig utskällning, sen har de hållt sig borta..


Men igår var desto bättre. Det var ju onsdag! Onsdag = fika i heden!
Ojoj vad vi skrattade åt Lena som inte riktigt hängde med i alla svängar. Vi satt och pratade om en karl och Linnea säger:
- Han kommer plocka hennes blomma!
Lena sitter och ser lite konfunderad ut tills hon får ur sig;
- Men... i vilken trädgård..?
Senare påstod hon att hon tänkt fråga vilken klass han gick i.. aja, säkert!
Det var också dildoparty hos Bäver igår. Roligt, roligt! :D


Nu tror jag att jag ska sätta igång en brasa och sen baka något. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback