det finns känslor som aldrig tar slut.

En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig,

Imorse på gymmet kom det in en kille som jag var kär i för massor med år sen. Han var den första jag verkligen föll för och man säger ju att gammal kärlek aldrig dör - jag kan intyga att det stämmer. När jag sen gick till skolan fick jag låten En del av mitt hjärta med Tomas Ledin i huvudet och jag kände precis så, att en del av mitt hjärta alltid kommer slå för honom.
Då slog det mig plötsligt att jag har många som delar av mitt hjärta alltid kommer slå för, både som jag förlorat och har kvar - ibland tror jag har delat ut hjärtat till så många att det inte riktigt finns något kvar att ge. Det hjärta jag har är så fullt av de andra att det inte riktigt finns plats för någon mer. På gott och ont.
Ja, det var mest en tanke. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte att du tänkte något när han kom in :O

2009-03-08 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback