touch of blessing.

Ja, varför inte öppna bloggen igen? Nu har jag ju vilat i över två månader. ;) Känner dock att skrivandet har slappat av sig och det känns lite knepigt att komma med något att säga - men det kommer väl tillbaka så fort man börjar tänka som en bloggare igen. :)

Så mycket som har hänt sedan vi sist hördes av.
Skolan har börjat, jag tränar som en tok och bantar därefter - livet känns okej igen. Kan vara därför bloggandet har blivit lidande, jag vet att jag någon gång nämnde att jag skiver som bäst när jag mår dåligt. Men hellre mår jag bra och bloggar som en fjant än vice versa - vem vill må som en fjant, liksom? ;)

Jaha, ja, idag har jag varit på min första officiella lektion i drama - kändes roligt, även då vi bara var fem stycken. Men det var full rulle ändå. :) Svårast var helt klart när jag, i min roll som optimistisk man, hittade ett avhugget huvud i en ugn.. hur reagerar man då? Klart knepigt, men det var skönt att det hela slutade med att jag slaktade min familj. :D

Klart slut
- kaninsprut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback