sommartid, jag är tystnaden och vinden.

kent har hittat sin väg tillbaka in i mitt liv, känns riktigt skönt, jag förstår kent - men inte allt annat i mitt liv just nu.
Idag har jag beställt tid för linsutprovning och ringt till Sagan/Malmgården för att höra om praktik, har inte fått svar än, de skulle ha möte först.
Sjuk idag, men det resulterarde istället i ett nystädat rum, ett varmt hus och ett mockat stall. :)

Längtar till sommaren nu. Sommar i Stockholms stad tillsammans med Madelene. Solnedgångar på Skinnarviksberget, promenader runt Slussen och grillkvällar i Västerhaninge med kusinerna. Kanske kan vi t.o.m lyckas med ett sent vårskrik från Karl XIV Johan-statyn.
Förhoppningsvis kommer jag jobba som ett svin också - gärna i Lindesberg. Då kanske det kan bli både ett körkort och en utlandsresa till hösten.
Men högst upp på önskelistan står tatueringen. Den jag vill göra i slutet av maj, precis efter fördelsedagen och innan skolavslutingen.
bajsgubben, som står för allt bra och allt dåligt jag gått igenom.


den som lever får se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback