out of my mind.

Galet skönt att vara hemma igen! Veckorna blev helt okej, otroligt vackert landskap - även om jag gillar östkusten bättre. Det blev tyvärr mycket bråk och skrik mellan Iris och Vidar, något som tog vädligt hårt på mig som inte är van vid bråk. Visst är jag själv uppvuxen med syskon, men vi slutade gräla sådär när jag var runt 12, inte 17.. kanske är det skillnad när det är en kille och tjej än tre tjejer.. Hur som helst så var det jobbigt och jag ville hem ganska många gånger.

Men nu är jag iaf hemma igen!! :D
Har målat om i stallet med Nasse och Lena, det blev jättefint, även fast det är otroligt gräsliga färger och turkos/rosa pandor och karusellhästar i Gymir och Soldans boxar. Det är det minsann inte alla stall som har!

Ikväll bli det v64! Blev galet pepp på att spela när jag läste en viss bukefalists blogg, hon hade nämnligen fått sig en rejäl hacka förra veckan. Känner att jag inte är så insatt just nu, så det blev att spela på odds.. Skäms Lina!
En vacker dag kommer nog jag också vinna på travet. ;)

Jises, på måndag börjar sista året på BF. Fy fasen vad skönt! Man får hoppas att det här året blir bättre än de två första, värre kan det ju knappast bli.. Har jag tur får jag ett hyfsat schema så jag kan fokusera lite på träningen och spendera mer tid i stallet nu när Sorbonne ska stå hos oss igen. :D vem vet, kanske att man lyckas klämma in några dressyrträningar med islänningen - förutsatt att jag vinner på travet så jag kan betala för mig..!

Känner att det är dags att ta cykeln till butiken och lämna in den vinnande raden nu! :D
Adios,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback