skriv din egen historia.

Sitter i min säng och fryser, vad kan det vara, 16-17grader härinne? Mycket möjligt i ett hus av timmer. Brr! Att värma sig själv är en bluff, för så fort man slutar att frenetiskt gnugga händerna mot armarna så bli man ännu kallare, och att ta på sig en extra tröja är för amatörer. Trött blir man av att frysa å, precis vad jag behöver, jag som är en sådan piggis numera..
   Hoppas på att mamman kommer hem snart, ska snällt be henne att köra mig till stallet där jag ska mocka lite hästskit innan jag ska iväg på dansuppvisning ikväll. Fick veta att Eriks mamma ska vara med, får hålla utkik efter henne. 
 
   Jag känner att jag har gett mig in på en väg jag inte är van att vandra. Jämt har jag sagt till andra att man måste våga för att vinna, men har aldrig själv vågat leva efter det. Nu har därimot något hänt, jag tror att jag håller på o närma mig den jag är och ska vara. Lite skrämmande är det, men jag måste försöka flyta med det och hoppas att jag färdas mot något bra, har trots allt en ganska skönt magkänsla inför framtiden.

Don't let the fear of striking out
keep you from playing the game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback